Student!


Hej på er..

Ursäkta min dåliga uppdatering men det blir så när man har fullt upp och sommaren visar sig i form av fint väder, umgänge, god mat och uteaktiviteter :)

Har du varit med och firat någon som tagit studenten?

Ja i fredags var det ju student och min lillebror och kusin tog studenten!
Nu har "minstingarna" tagit studenetn så nu lär det dröja ett tag innan det är dags för någon annan :) Härnäst väntar väl våra barn och så som tiden rinner iväg så lär det väl inte stå på! :)

Firade gjorde vi nere hos min fina moster!
Här kommer en hel del bilder ifrån årets trevligaste dag än så länge!!



Finaste lillebror!


Dom hade dukat upp med långbord! :)



Mormor, Sara, Tobbe och mamma.



För jag har tagit studeeeenten!!!



Kusin Marcus chockade moster med en puss på munnen! <3



Mamma velade såklart ha en av Tobbe också och tjatade till sig en haha..



Jag och hjärtat!



Här småpratas det efter gooood smörgåstårta!



Tobbe, Sara och Marcus!



Bolov plockar fram vattenpistoler åt Tremänningarna Enya och Saga.

 

Kusin Malin och Tobbe.



Presentöppning.



Alla hade det trevligt!



Thomas och Saga.



Tobbe och Sara myser!



Tjejerna lekte på för fullt.



Lille Kevin ute och spatserar :)



Glad som alltid! <3



Min älskade lilla familj!! <3



Fina flickor!!



Det pratas och skrattas!



Morbror Daniel är bäst!! och rolig att busa med såklart! :)



Tungt att gå runt med tjejer klängandes på benen :)


En riktigt bra dag var det och jag bara njöt av tillvaron som så många andra..

Underbara och travliga människor som jag bara ÄLSKAR sååå mycket!


Tack för en fin dag alla inblandade!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut som om ni haft en härlig dag! :)

2011-06-12 @ 14:18:57
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra - Den deporterade dalkullan

Jäklarns vad tiden går fort! Känns ju som att lilla Tobbe fortfarande får på lekis liksom. :P :)

2011-06-12 @ 14:30:49
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Lotta Karlsson

Hej kära du!!

Vilka underbart fina kort!!Och tack så hemskt mycket själv fina ni som förgyllde dagen!!

Love u!! Din moster<3

2011-06-12 @ 19:00:48

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0