Skolavslutning!


Hejsan!

Idag klev vi upp tidigt för att få se våran lilla prinsessa sjunga på avslutningen!
Nu är sommaren verkligen här!!
Så kul att se henne stå så fin där framme i kyrkan och sjunga med sina klasskamrater! :) Tänk att till hösten så börjar hon i 1:a klass! Jag kommer själv ihåg min första dag i 1:an :)

Stora tjejen!



Tjejen smetar på ssig lite läppstift innan det är dags för skjuts upp till skolan.



Kevin är redo! :)



Här kommer dom tågandes :)



Sång inne i kyrkan.



Fina tjejen!



Fina sommriga tjejer! Sara och Saga.



Tack och hejdå! Glad sommar!!



Jag och Kevin :)

Den här dagen har bara försvunnit tycker jag! Vi klev ju upp jättetidigt så det käns inte alls som att klockan ska vara så mycket som den är. Vet inte vart denna dag har tagit vägen...

Det var så roligt nyss! Benny låg i soffan och Kevin satt på hans mage och så låtsades Benny att gråta och Kevin bara stirrade och stirrade och till slut började han också att gråta. Så himla sött :) Stackars liten..
Grät för att pappa grät :)


Ja nu har hon sommarloooov! Skönt. Men snart ska hon få lov att kliva upp tidigt i 2 veckor i alla fall för att hon ska på simskola :)
Förra året gick hon där och nu är det dags igen. Nu ska hon nog ha lärt sig simma innan det är över skulle jag tro :) Jag hoppas i alla fall. Käns vikigt att hon får gå där!


Nu ska jag nog ge mig ut på en promenad tror jag.
Har precis svept ett glas med alvedon! Har haft huvudvärk i 3 dagar nu!!! Fy vad jobbigt det är. Jag hade mycket problem med huvudvärk innan jag blev gravid men under hela graviditeten och fram till nu så har det varit bra, men nu har det nog kommit tillbaka. Så himla jobbigt!

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra - Den deporterade dalkullan

Jäklar va tiden går fort! Det var ju nyss höst och hon började i lekis (vilket det väl inte heter längre, men jag väljer att kalla det det ändå!) Och det är galet hur lik dig hon är alltså! ;)

Har dom avslutningarna i Trunna numera alltså? Smart! :)



SV: Jag fascineras mest av konstigheter som händer runt i kring, så jag blir inte värst skraj.. Nu är jag mest irriterad på att det faktiskt försvinner saker, haha. Jag vill ha tillbaka kläderna som saknas! :P

2011-06-16 @ 20:12:05
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, hoppas att N också lär sig simma i år. Men blir tyvärr ingen simskola men han har planerat att min storebror ska lära honom simma då N är uppe i Norrbotten 4 v juli/aug ;-) Skulle kännas som en trygghet om barnen är simkunniga om de skulle råka trilla i =)



Attans så duktiga alla var på skolavslutningen - så himla glad att jag var ledig så jag kunde åka dit =D Och tänk att de som sagt börjar 1:an till hösten - tyckte det kändes nog stor då N började förskoleklassen i höstas =)

2011-06-17 @ 20:41:47

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0