Fredag.


Hej på er.

Den här helgen ska det tydligen regna varje dag så vem vet vad vi ska hitta på? :)
Jag har precis tagit mig ur duschen efter att ha skurat rent både badkar, handfat och toalett! Det behövdes kan jag ju säga!
Det värsta jag vet att städa det är toaletter! Fyy vad jag tycker att det är äckligt och att det kan samlas så himla mycket skit just där inne... Men men det måste göras och när det är gjort så är det ju skönt. :)

Kevin ligger på B och sover sött :)
Visst är det skönt när dom små liven somnar in på en!
Saga har sovit hos momor och morfar! Hon hade tydligen tagit min telefon och ringt mormor igår utan att jag visst om det. Mormor hade inte svarat så Saga hade talat in ett röstmedelande och och sagt "Mormor kan jag få sova hos er? eller jag måste sova hos er inatt. Ring upp mig när du hör det här!"
Sen hade hon ringt igen direkt efteråt och talat in ett till. "Mormor jag måste få sova hos er! Jag bara måste det för nu har jag fått (sjunger) Soooomarlooov mitt sooomarloooov!
Ja för jag har ju tagit avslutningen nu bara så att du vet så ring mig. Bra. Hejdå"

Haha så himla gooo! Ja så mormor ringde ju såklart upp och självklart så fick hon ju sova där! :)


Tro om jag ska ta och dammsuga lite? Har skjutit på det ett tag nu. Den där jäkla huvudvärken tog kål på mig! Idag har jag än så länge inte känt något "peppar peppar"

Önskar er en fin dag!
Kramar <3



Igår somnade han på mig! :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Å va mysigt det ser ut!



Alltsammans i inlägget är från Elodie details och deras webshop. --> http://www.elodiedetails.com/



Men den finns att köpa på fler ställen, Babyshop bl.a Den var dock tillfälligt slut där nu men det skulle komma in fler.



Glad midsommar får jag önska er! :)



KRAM

2011-06-23 @ 21:26:11
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0