Det har hänt mycket.


Hallå där.

Ja jag vet... Nu var det ju ett tag sen jag bloggade men jag har haft riktigt fullt upp med både det ena och det andra :)

Har precis kommit in efter en heldag ute där jag har gjort rent utemöbler, planterat blommor, rensat rabatter osv. Nu är det lite sommrigare och mysigare att gå ut igen och det är så skönt nu när det är gjort :)
Har såklart haft lite hjälp också av  och hans vän som var här och hälsade på idag.
I morse efter att ha klivit upp och ätit frukost osv så slängde jag på mig bikinin för att för första gången i år lägga mig ute och sola lite, kan ju vara skönt att få liiite färg men när jag precis hade lagt mig pep det i telefonen och Linda och Liam velade komma förbi en sväng. :)
Så det blev inte mycket sola men vi fick trevligt besök i alla fall :) Sen har dagen bara rullat på med allt göra..

Nu ska det bli skönt att bara lägga sig i sängen och kika på lite tv och somna in :)


Sen B kom hem så har allt bara gått i ett här. Vi har varit till mora och shoppat lite kläder till hela familjen som behövs. Eller ja, mest till barnen :)
Benny har varit och fiskat och så drog han iväg till sin pappa för att röka lite öring _MUMS va gott det var! Sen har vi varit och handlat blommor uppe i stackmora trädgård. Kevin har blivit 6 månader gammal!! Ett halv år!! Lille gosfisen min blir stor kille.. Det har storstädats här hemma. Vi har varit ute på promenader och bara myst. Ja fullt upp med andra ord så efter att B kom hem så har dagarna bara förvunnit i ett svep!
Det känns skönt att man har fått vara ute i solen idag och fixat med allt ute för nu ska det ju tydligen bli riktigt skitväder framöver. Regn och åska  står på väntelistan över oss..

Inte har jag någon bild att lägga upp heller... Lite trisst, har inte för över några till datorn än..


Nu ska jag gå och bädda ner mig och så önskar jag er en trevlig kväll!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0