Vaaaarmt!


God morgon.

Sitter i soffan och håller på att svettas ihjäl! Har rivit ur sängkläder i sängarna har hemma och fy vad jag började svettas bara av det och så ska jag springa efter min lille busunge som är och far och rycker i allt haha. Men det kan ju också bero på att jag springer runt med en morgonrock som är hur varm som helst! Puh!
Det var då välbehövligt och skönt med lite regn och åska igår kväll och mer ska det tydligen bli om jag inte tolkat väderleken heeelt fel.

Idag kommer min lilla prinsessa hem. Det ska bli roligt att höra vad hon har att berätta om :) Det verkar som att det har gått bra allting i alla fall. Saga har alltid varit enkel att ha och göra med.





Saga på midsommarafton i Torsmo när hon trädde smultron på strån åt oss :)


Jaha tro vad som händer och sker idag då. Idag skulle det väl vara hyfsat väder i alla fall så jag hoppas på en promenad med barnen och kanske men bara kanske att jag kan få sola lite om solen vill skina när Kevin sover haha :)


Nej nu ska jag gå och jaga Kevin som har bus i kikaren :)

Kramar!

 


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0