Ojojoj!


God kväll!

Här har det varit fullt upp!
Benny är i stockholm och jobbar! Äntligen har han fått jobb! Nu är det bara att hålla tummarna att han tycker att det är ok och att dom vill ha honom, pappa är också med och jobbar. Han åkte i onsdags och det blev väl beslutat i måndags att dom skulle iväg. Känns så himla skönt.

Igår åkte Saga iväg med min kusin Malin och hennes dotter Enya som alltså är Sagas tremänning till falun. Hon skulle få följa med och sova hos dom och kommer hem igen i morgon. Hon har det jättebra! Hon har ringt och varit så glad varje gång och berättat vad dom ska göra och vad dom gjort, kollat på film, badat varit på fik osv :)
Är så glad för hennes skull och jag tycker att det är så himla roligt att dom tycker om varandra och leker så bra ihop! :)



SÖTNOSARNA! <3

Alltså så har jag och Kevin idag haft en mor och son dag. :)
Det har varit skönt men samtidigt tomt och känts lite konstigt men det är både nyttigt för Saga att komma iväg en sväng och för mig att bara få ha lite egentid med Kevin. Dagen idag har bara sprungit iväg. Började med att kliva upp i morse och äta frukost tillsammans med Kevin sen så blev det lek fram tills det var dags för mellis åt honom. Solen såg ut att kika fram bland molnen och jag hoppade i bikinin för att hoppas få sola lite under tiden som Kevin skulle ta en liten nap Men när jag kom ut och la mig så gick ju solen självklart i moln och kom inte fram på hela tiden så det var bara att ge upp. I stället gick jag in för att hinna sminka mig och klä på mig innan Kevin vaknade vilket jag hann precis, sen var det ännu mera lek, matdags för honom och efter att han fick mat så toig vi en promenad ner till statoil där jag hämtade ut ett paket ifrån H&M då min bikini kommit efter att ha väntat 2-3 månader!
Vi gick hem igen och Kevin somnade på vägen hem, när jag kom hem hoppade jag i bikinin igen och gick ut och solade ÄNTLIGEN fick jag lite tid till det :)
När Kevin vaknade fick han sitta brevid på en film med ett paraply för skydd emot solen och vi lekte och han fick mellis.
Sen gick vi in och jag lagade lite mat till mig och sen tog vi en promenad hem till mamma och hälsade på en sväng, Kevin fick gröt där borta och så ringde Linda och hon skulle komma och hälsa på mig när jag kommit hem. Vi gick hem och Kevin sov sin sista dagslur och Linda kom på besök, vi pratade, drack kaffe och så tog vi oss en tur till pizzerian och delade på en pizza och när vi skulle till att gå hem började det att åska :)
Det var kolsvart på himlen och jag sa det att vi hinner nog hem på håret, mycket riktigt. Precis när vi kom in på gården så kände vi vattendroppar :)
Linda åkte hem och jag gick in för att lägga Kevin så nu sussar han sött medans jag sitter framför datorn vilket var vääääldigt länge sen nu och regnet bara öser ner utanför.


Har precis pratat med B! Önskar han också vore här och njöt av vädret och kvällen med mig. Jag vet inte när han kommer hem heller, antingen om 1 vecka eller 2! Tråkigt när man inte vet men så är det.

Hoppas att ni haft det bra och njuter av sommaren!



La familia! På Kevins 6 månadersdag <3


Ha det bäst!




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0