Stackars liten!


Det var nu LÄÄÄÄNGE sedan jag skrev :)
Det blev en oplanerad bloggpaus för min del och det var skönt att få ett litet uppehåll, det var välbehövligt men nu är jag tillbaka :)

Det har hänte en del under tiden jag varit frånvarande här på bloggen men ska inte ödsla tid på att skriva ner allt här, det är nog inte så skoj för er att läsa så mycket heller.


Idag blev det en tur in till lasarettet med Kevin!
Min lilla prins har varit förkyld ett bra tag och så har han åkt på hosta och är krasslig i halsen. För två dagar sen så fick han även feber så vi har haft 2 nästan sömnlösa nätter så lite slut är man nu. I morse visade det sig att han hade fullt med var i ena örat så vi ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa att vi skulle in och ta lite prover på honom ifall att han hade lunginflammation eller öroninflammation.



Han var så himla sööt! Dom tog tempen och den var bra och så tog dom stick i fingret och så fick han en miniplåster på sitt söta lilla minifinger och han satt och tittade och tittade och funderade djupt i vad det där var :)
Haha sen velade han bara att det skulle bort men misslyckades hela tiden.. Så go så..

Det var ok med lillen men han är ju förkyld och så har han åkt på öroninflammation så nu ska han få pencellin i 5 dagar. Stackars liten, han har verkligen haft det riktigt jobbigt. Men idag är han i piggare i alla fall förutom att han verkar ha ont i örat. Det är så ledsamt att se sitt barn sjukt. Men nu är det bara att invänta att han tillfrisknar. Han är som en liten solstråle trotts allt och dom stunder han orkar så ler han stooort mest hela tiden :)

Idag är det lördag och vi har ätit lite pizza och sen blir det nog lite godis :)
Imogon söndag fyller min älskade man år!! Så då ska jag nog slänga ihop en tårta så kan vi fika lite.. Gubben min blir 33 år enligt honom man jag sa att "varsågod å fira att du fyller 33 år hjärtat men nog fyller du väl ändå 32?!" Hahaha! Men visst är det så.. Man glömmer bort hur gammal man är. Det var ju när man var liten som det var så roligt att fylla år och man hade stenkoll men sen när man blir äldre så "Slutar man att fylla" så ibland blir man bra ställd när man får frågan om hur gammal man är :)

Någon som känner igen sig!? :)


Ha det nu så bra.
Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0