Söndag!


Sitter och smälter maten lite och slänger in ett inlägg medans Kevin sitter och leker för fullt på golvet :)

Vad har du för dig idag?

Här har regnet öst ner ett tag men det ser ut att klarna upp nu igen och solen kanske vill kika fram. Idag har jag hittills bara varit inne, har duschat, färgat ögonbrynen, tvättat som man gör varje dag tycker jag och nyss har vi ätit lite kyckling, ris och grönsaker.

Jag saknar min älsklingsgubbe som bara den!
Just nu står han någonstans nere i storstan och sliter röven av sig. Idag skulle dom tydligen jobba ifrån 7.30 - 22-00 tyckte jag att han sa igår kväll när jag pratade med honom.


Igår kom min lilla sessa hem igen som jag skrev. Hon hade haft det jättebra och det tog inte lång tid efter att dom åkt som hon började gråta och sa att hon saknade Enya redan. Tillbaka på hemmaplan och hon hade det så tråååkigt helt plötsligt :)
Ja det kan jag ju förstå hon som har haft så mycket skoj för sig när hon varit borta.

Jag kände nästan inte igen henne när hon kom. Så stor och vacker och mycket gjorde väl att hon hade nya kläder på sig. Hon och Malin hade varit ner på stan och shoppat lite en sväng så hon gick mannekäng för mig här hemma och visade upp sina fina kläder :)



Så fiiin i sin nya klänning! <3

Vi tog oss en promenix ner på ica och handlade lite igår och sen kom Linda hit för att låna min icurl så hon kunde fixa håret! Hon skulle på klassåterträff SKOJ! Nästa år är det min tur om någon orkar fixa en sån haha :) Tänk att då är det 10 år sedan man gick ut högstadiet! :)

Mamma kom hit och Saga följde med henne hem så jag tog Kevin i vagnen och tog en promenad dit och så åkte vi ner på campingen så att Saga fick slänga sig i sjön.



Min lille prins och så Saga i vatnet.

På kvällen tittade jag och Saga på film och myste med lite lördagsgodis! Vi kollade på filmen Horton! Har du sett den?
Haha jag tyckte att den var bra :)


Tro vad man ska göra idag då?
Jag tycker att jag har haft så fullt upp varenda dag den senaste tiden så idag när det är lugnt så blir jag totalt rastlös.

Kramar!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0