OrsaYran!


Hej på er!

Här kommer lite utplockade bilder ifrån gårdagens bravader!

























ÅÅÅÅÅååå Jag hade det så himla trevligt! Det var guld att få umgås med mina två bästa tjejer!
Vi satt  länge hemma hos mig och pratade och hade roligt, drack gott och lyssnade på musik och sen kom ännu en gammal vän Sara och det var riktigt roligt att hon dök upp!

Vi fick skjuts utav Sara ner på orsa eftersom att hon var nykter och skulle upp och jobba och så drog vi till ett öltält. Vi träffade på många gammla vänner och klasskamrater och det var supertrevligt! Helt plötsligt fick man minnas tillbaka på tiden man gick i högstadiet! :)
Efter att tältet stängde gick vi till hotellet, träffade folk igen, dansade och minglade lite och sen gick jag hem eftersom att huvudvärken kom krypandes. Jenny stannade kvar lite extra men kom kanske bara en kvart efter att jag hade kommit hem. Vi låg och småsnackade lite innan vi somnade in.


I morse efter vi klivit upp och ätit frukost fick jag såklart lov att ringa och höra hur det gått med mina små änglar och det hade gått huuuur bra som helst. :)
Gissa om jag var glad när dom kom hem :) Kevin var så himla glad och kramig och jag njöt av att ha mina små liv hemma igen! Sen tog vi oss en promenad för att följa Jenny till bussen!  Nu kommer jag inte att se henne igen fören till jul!

Men jag har haft så himla trevligt och det har varit så roligt att ha henne här!


Återkommer i morgon igen för nu ska jag umgås med min man som kommit hem nyss :)


Kramar till er ! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0