Öroninflammation är svaret!


God dagens!

I morse fick jag svaret på varför Kevin var så ledsen igår! Det varade ifrån örat!
Stackaren måste ha haft jätteont. Han slutade ju penicillinkuren bara för en vecka sen och nu har han tydligen fått det igen!

Jaha så i eftermiddag bär det av till vårdcentralen och säkert blir det ännu en kur med äckligt penicillin! Ja den där medicinen var då inte poppulär kan jag ju säga men vad kan man göra. Hoppas att han inte blir ett sånt där öronbarn som får mycket problem.
Själv har jag aldrig haft öroninflammation men dom som haft säger att det gör RIKTIGT ont!


Idag fyller min kära mamma år!

Stort GRATTIS till dig bästaste mamman i världen!



Så en promenad bort till henne och fika blir det senare också! :P


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch! Det är jobbigt när dom små har ont. :/ Kellys äldsta hade ju problem med öronen hela tiden, så man fick lov att operera in rör i hennes öron till slut.. Funkar finemang efter det! :)

2011-07-16 @ 18:20:22
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0