Nedbruten själ!


Idag har jag gjort något som jag egentligen inte klarar av!
Men jag fick lov!
Tänker inte skriva vad men jag kan då säga att jag känner mig nedbruten, min själ kändes tom och blottad.

Vilsen, utan kontroll, utlämnad!
En känsla som jag hatar!

Jag har varit nervös hela dagen. Har inte kunnat äta och bara druckit kaffe på kaffe. Skakis.....

Nu håller jag mina tummar för att det händer någonting. Jag är trött på det här. Ibland måste man helt enkelt göra någonting som går emot ens vilja för att det kanske ska kunna lösa sig på något sätt men det är inte ens säkert att det gör det.

Men kanske blir jag starkare?
Kanske har det någon mening alltihopa!

....Jag intalar mig det i alla fall....


Nä nu blir det lite mera kaffe :)
Något måste ju hålla mig uppe ellerhur? haha.


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch.. Det där låter inget vidare. :(

2011-07-29 @ 16:55:51
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker du ska ge dig själv en klapp på axeln, för att du gjorde nåt du inte egentligen vågade! Även om det tog mycket energi från dig. Styrkekram från Rättvik

2011-07-31 @ 20:45:13
URL: http://lindasbalans.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0