Men älskling då..



Jaha B ringde till mig tidigare.
Han hade ordnat barnvakt! Hans mamma tar barnen i morgon.
Gullig är han, min man!

Ska nog bli himla skoj att få träffa mina GIRLS och tjattra :)
....Men samtidigt kommer ju såklart seperationsångesten! Ska jag vara utan mina barn en heeeel natt! Haha varför är man så? Ja men är man mamma så är man. Eller hur? :) Klart att man får seperationsångest och någon gång måste ju vara den första som man skaffar barnvakt och Kevin får sova borta.

Man måste ju faktiskt få lite egentid och rå om sig själv och sina vänner ibland. Det kommer att kännas annorlunda men det ska nog gå bra. Är det så att det inte fungerar och att Kevin inte kan sova och är jätteledsen så får hon ju skjutsa hem honom och jag får vara hemma, det är ju inte mer än så.


Wish me luck! :)


Hittills idag har jag tvättat kläder, bäddat sängar, duschat, dammsugit, gjort mig i ordning, tagit reda på disk och lekt med Lillen. Nu sitter han i sin populära gåstol och springer hit och dit och ropar alla möjliga ljud :)
 
Nä nu blir det nog att ta en promenix i finvädret.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0