Jag är ett vrak!


...eller jag är väl kanske inte ett vrak men idag har jag känt mig som ett :)

Jag har varit inne heeela dagen och haft tråkigt, inte velat gjort någonting eller jo jag har velat men inte orkat. Jag har varit trött och känt mig allmänt rastlös. Men jag har då lekt med Kevin hela dagen så han har då blivit sysselsatt denna dag :)



Men visst är det så att ibland har man sina dagar då man känner sig trött lat och ful och så får väl vara då :)
Hoppas att jag känner mig som vanligt i morgon igen och gör någon form utav ansträngning för jag hatar verkligen när dessa dagar dyker upp.

Nej nu blir det nog sängen för min del.

Gónatt :)


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0