Han säger mamma!


Hej på er.

Vilken dag!
Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Efter att Kevin sovit sin morgonstund så var han jättetrött, klängig, lite varm och jag fick lov att sitta och hålla honom hela tiden. Jag trodde att han var på väg att bli sjuk igen!
Stackars liten. Satt jag inte  så låg jag med honom hela tiden. Men strax innan klockan var 2 så vände det och han blev som vanligt igen och har varit bra sen dess så jag har ingen aning, kanske är det någon tand på gång?

Mamma kom hit efter hon slutat jobbet och vi åt lite ugnspannkaka och efter att hon åkt så kom nästa besök. Linda och Liam kom hit och hälsade, jättemysigt. Vi drack kaffe och satt ute med barnen i lekparken men fy så kallt det var! Sen var det dags att natta barnen så denna dag har bara gått i ett svep :)


Men idag!
Ja idag så har Kevin börjat mamma! ÅÅåå äntligen kommer det mamma ur hans mun! :) Pappa har han sagt ett tag nu och jag har tjatat och tjatat "Ska Kevin säga mamma?" Haha :)

GULLUNGE! Vad det värmer i hjärtat!


Sitter just nu och tittar på plastikkirurgerna.
Vad tycker du om Plastikoperationer?
Jag tycker att det är helt otroligt och superbra att det finns till för dom som gör det av rätt anledning men så finns det ju undantag! Som såna som gör alldeles för mycket och dom som opererar sig men som egentligen inte behöver utan endast ska se snygg ut för andras skull.

Om man är missnöjd och mår psykiskt dåligt över något så är det ju toppen eller om man tex råkat ut för något som förändrat sitt utseende.


Ha en toppenkväll! Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0