En snabbis...


...Kikar jag in och säger hej! :)

Jag hoppas att ni haft en trevlig helg! Det har då jag haft i alla fall, mannen min är ju hemma men åker dessvärre iväg inatt igen på jobb.
Kevin ligger och sover en liten stund och B håller på att plocka uti det han ska ha med sig så slipper han göra det i kväll. Snart ska vi åka och handla lite och så åker vii hem till mina föräldrar för att lämna av bilen och hämta Saga som är hemma hos dom.

Igår drack jag lite vin och en bacardi! Premiär efter att inte ha druckit alkohol på kanske 2 år? Jag dricker sällan annars men nu var det B som hade bestämt att vi skulle dela på en vinare till maten och gott var det. Skönt när det är sommar att ta något gott att dricka till maten. Grillat blev det igår! Mums! Hemmagjorda hamburgare :P
Saga sov över hos mina päron och vi tog oss en kvällpromenix hem och bara myste!


Idag blir det väl också att mysa lite innan älsklinge drar iväg igen. Sen så är det bara jag, Kevin och Saga igen och ingen bil! :)




Kevin 4 månader!

Kramar!!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0