Bloggare vart är ni?



HALLÅ?

I ca 2 veckors tid när jag loggat in mig på blogglovin så är det i stort sätt ingen som lagt upp något nytt inlägg. Tråååkigt!
Vart är ni någonstans? :)

Jaja det är väl bra på sätt och vis också. Det betyder nog bara att dom har det bra, njuter av sommaren och har fullt upp med nyttigare saker än att sitta vid datorn :D


Idag har Kevin varit till farbror doktorn! Som vi fick lov att vänta på i 1 timme och 10 minuter! Herre min skapare vad jobbigt det var och Kevin som skulle ha gröt och sova sin lilla eftermiddagslur i samma veva.
Fick ju lov att dra till apoteket också och där tog det typ 40 min!
Bönder som ska snacka om allt mellan himmel och jord med den stackars personalen. Det är väl ingen psykolog dom pratar med? Ibland undrar man hur folk tänker!
Kevin var skithungrig så jagåkte hem och slängde ihop en flaska välling i stället för att han skulle få vänta på gröt som han egentligen skulle ha.
Vi åkte hem till mamma och fikade och jag försökte få Kevin att sova men ICKE. Rutinerna för dagen blev rubbade så han somnade först 20:00 efter lite mera välling och sover nu för natten.

Att något så litet kan rubba dagsrutinen. Jäkla doktor och jäkla apotek! :D Jag hatar verkligen att få behöva vänta och vänta för något som tar 5 min. speciellt om man har tider att passa och måste bära runt på en 10 kilos klump.
Matt i armarna. Ja typ :)


Hoppas du haft en bra dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0