Åååå tråkigt!!


Hej på er mina kära läsare!

Sitter och avnjuter en kopp te och tar mig en smörgås samtidigt som jjag tycker lite synd om mig själv :)
Nu är det orsayran här i byn vilket det är varje sommar för er som inte vet vad det är så kan jag tala om att det är fest på byn varje onsdag i Juli månad. Det är karuseller, stånd och spelmän som spelar lite överallt, partytällt och folk som har det trevligt.

Min kära vän Jenny är hemma ifrån honkong en sväng men hon bor i Ludvika. Hennes pappa bor i mora så hon är här uppe nu tills på fredag och det ska bli såå trevligt att träffa henne igen. Hon velade ta sig ut på yran nu på onsdag och min bästaste vän Linda velade också ha mig med ut. Alltså så har jag chansen att för första gången i mitt liv få sitta med mina 2 bästa vänner och ta mig ett glas vin, snacka skit, ha det trevligt och gå ut på yran men KAN INTE!
För det första är Benny och jobbar, för det andra så ska dom som skulle kunna vara barnvakt ut på yran och för det tredje så skulle jag ändå vilja vakna upp med att ha mina barn hemma med mig så alltså är det helt omöjligt. Det skulle ju endast fungera om någon snäll stackare skulle vilja sitta hemma hos mig efter att jag fått barnen att sova och vara här tills jag kommer hem igen men det går ju inte.
Men men sånt är livet. Nu klagar ju inte jag på så vis. Jag är ju ingen som suktar efter att gå ut och festa och jag är i stort sett nykterist MEN det hade ju såklart varit trevligt och denna chans dyker nog inte upp flera gånger på så vis.



Jenny & Linda
Världens fiiiinaste tjejer!!
Haha nu tycker dom säkert att jag är dum som väljer just dessa kort! :)

Jaja men kanske dom vill sitta här och förfesta lite så kan jag ju umgås och ha trevligt med dom en liten stund i alla fall :)


Idag har det regnat nästan hela dagen, så himla tråkigt men ändå bra på så sätt att jag fått lite gjort här hemma. Har plockat i hela lägenheten, ändrat om, barnsäkrat (Men har mycket kvar) och så har jag verkligen städat Sagas rum och det känns skönt. Oftast så är det hennes rum som "får vara" men med jämna mellanrum gör jag en ordentlig genomgång och det är så himla skönt att ha det gjort.

I morse var vi iväg ner på BVC. Vi skulle ta en promenad men när jag såg vädret så fick jag lov att ringa och tvinga upp min stackars mamma som låg skönt och tittade på tv i sängen :)
Hon skjutsade ner oss snäll som hon är och Kevin växer precis som han ska. 9695 g väger han nu och är 72 cm lång! Mammas lilla gofis. Glad är han också heeela dagarna det är sällan som den killen är ledsen (lik mamma) som allt positivt haha...




Kramar till er!




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0