Ben som ispinnar!!


Sitter och försöker värma mina ben som är som ispinnar efter en liten promenad ner till statoil.
Hade sett fram emot den här dagen eftersom att dom på vädret visade strålande sol och -1 grader ute :) Så idag hade jag ställt in mig på en riktig långpromenad men ICKE!
JÄKLA BLÅSVÄDER!
Vi gick ner till statoil eftersom att Benny skulle tippa och efter det så blev det raka spåret hem igen för det blåste riktiga isvindar ute :(
Vilken besvikelse det blev, även om solen lyste för fullt så förstörde ju vindarna allt för min planerade långpromenad..



Helena var med och Rocky som hon var hunvakt åt, jag, Benny, Kevin och Saga som var fotograf :)




Jaja det blev ju en liten tur i alla fall så lite frisk luft har man ju fått idag också.


Nu är jag hungrig!
Benny står i köket och lagar lite mat. Idag blir det chiliconcarne :P Det är så himla gott och såklart vitlöksbröd till det MUMS!

Idag är det lördag och jag ska ta mig ett bad och så blir det lite godis ikväll. Mys med andra ord :)

Mötet igår gick bra och gymanläggningen var riktigt riktigt fräsch, det är ju ganska nybyggt. Ska bli kul att prova på lite nytt nu. Först och främst så blir det mamma och babygympa på tisdag sen får jag väl se hur kroppen tar det. Kanske får världens träningsvärk haha. Man känner ju inte kroppen så väldigt bra efter en graviditet. Det är som att starta ifrån noll. Fett ska förbrännas och muskler ska byggas upp. Jag känner verkligen hur klen och spänd jag är i kroppen nu och därför ska det bli extra skönt att börja träna.
Sen ska jag prova på zumba och bodypump såklart det är väl det som jag är mest intresserad av :)

åå va skönt nu har benen börjat tina upp lite och så luktar det så himla gott ifrån köket!!!
Ska titta till gubben och se hur det går för honom :D

Ha det så länge!
Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0