TRÄNA!!


Hej på er.

Har precis hängt lite tvätt, ja för gör man något annat nu för tiden? Nää här hemma tvättas det kläder vareviga dag nu för tiden. Babytiden=spytiden :)

Saga vaknade och fick kika på en film direkt efter frukosten. Hennes mormor hade lyckats tappa bort en julklapp som Saga skulle ha fått så nu var den hittad och Saga fick den igår i stället, så nu fick hon titta på den efter frukost. Det blev bio med hennes mjukisdjur :D



Kevin har setat fint i sin favvofotölj som han fick i julklapp av sin farfar medan jag fixat med tvätten.
Det är en riktigt häftig babysitter med musik, vibration och löstagbara skallror och så guppar den av minsta lilla rörelse så  där sover han gott jämt :)



En riktig liten snuttegris är han :) Det ska vara både napp och snuttefilt.. Gnugga huvudet är också favvo :D


Vet ni vad min kropp skriker?

TRÄNING!!
ÅÅÅh vad jag är sugen på att börja träna! men det är väl så när kroppen är totalförändrad efter graviditeten. Nu vill jag tillbaka till min vikt igen så att jag kan få på mig mina kläder igen! Det är dåligt med kläder som passar kan jag säga.

Något som jag är riktigt sugen på är att gå på någon gruppträning. Men då måste jag söka mig till mora. Skulle vilja prova på mamma/baby-träning, zumba, bodypump och core! Så ett gymkort hade ju inte setat fel.
Men samtidigt så känner jag att jag lika väl kan gå ut och gå och kanske köra något hemma.
Jag är ju utbildad styrkeinstruktör och yogainstruktör men inget av det tilltalar mig just nu. Känner mer för gruppträning. Det käns som att det skulle vara roligare och mera peppande.

Jaja vi får se hur jag gör med detta...


Har du någon erfarenhet av gruppträning? Dela gärna med dig i såna fall :)


Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Body pump är det BÄSTA enligt mej!!

2011-01-24 @ 15:40:19
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Zumba drar igång i Orsa snart,tror dom skulle hålla till i biografen (om jag inte minns fel,ska kolla igen)

2011-01-25 @ 07:51:41
Postat av: Anonym

Zumba startar 27/1 på röda kvarn.

Anmälan:070-9495649

2011-01-25 @ 11:04:17

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0