Vad ska jag göra?..


God morgon.

Sitter i sängen för tillfället brevid Kevin som sover som en prins. Saga har kommit iväg till skolan och Benny sover vidare medan jag funderar på vad jag ska göra...
Ska jag ligga kvar och bara mysa eller ska jag kliva upp och ta tag i alla sysslor?..

Med mjölkstockningen är det bättre, puh... Skönt att det inte blev värre än vad det var så att jag hade fått lov att åka in till sjukhuset för att pumpa ur.

Idag blir det en tur in till mora och dollar store för att handla lite sånt som man får för bra pris tex diskmedel, tvättmedel mm. Hittar ju säkert något annat också om jag känner mig själv rätt haha :)
Skulle nog vilja hinna med en promenad idag också. Har ju en del kilon jag vill bli av med *suck* hur nu det ska gå till...



Nääää. Jag tror nog att jag ligger kvar en halvtimme och myser innan jag kliver upp :)
Det är det som är så skönt med att vakna tidigt att man bara kan ligga kvar och dra sig om man vill.

Önskar er en fin dag!
Kramar..


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att ligga kvar i sängen, det bästa som finns.

2011-01-20 @ 09:28:57
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0