Provrumsskräck!


Hej på er.

Nu är det väl ändå dags att börja blogga igen?? :)
Känns som att jag bara skjuter upp det hela tiden och när jag väl ska sätta mig så är det dags för att mata Kevin. Men nu ska jag nog rycka mig i kragen och finna lite tid. Det är ju som sagt roligt att blogga och fungerar som en slags terapi/dagbok.

Dagarna bara springer iväg tycker jag. Det är redan dag 11 på detta år och nyss stog vi där och skrek gott nytt år och skålade ivrigt med ett glas cider i handen haha. Ja inte någe alkohol på mig inte.

Igår var vi till falun en sväng. Skönt att komma iväg på en tur men vi skulle juu dit av en anledning. Benny hade tid till läkaren och ska nu äntligen få starta sin beehandling av sin blodsjukdom. Vi har väntat riktigt länge nu och nu är det dags.
Jag håller tummarna att allt ska gå bra nu och att det inte blir allt för tufft.
Men jag är ändå förberedd och inställd på det värsta.
Behandlingen jämförs ju med en cancerbehandling och det kan bli riktigt tufft för honom men även för oss som familj.

Efter sjukhusbesöket så åkte vi vidare till borlänge och burger king för att proppa i oss lite slafsmat och få dåligt samvete men ack så gott det är :P
Det blev ju såklart en sväng på kupolen också för att jag behövde hitta  mig en tröja. Det är ju lite svårt med kläder nu såhär efter en graviditet, ingenting vill sitta bra. Vi var till sågmyra och lager 157 innan falun men där hittade jag ingenting och det blev en stressvända eftersom att vi inte enss hade planerat att svänga förbi där. Benny hittade i alla fall en tröja där och Saga fick sig en vårjacka och Kevin en body.
Jag höll dock på  att bli galen när jag med desperata försök i provrummen på kupolen försökte att tränga på mig tröja efter tröja.
Antingen så var den för kort, eller för taight, eller för pluffsig vid armarna eller något annat. ÅÅÅÅH KRÅNGEL, SVETT & TÅRAR HAHA  :)
Men till slut inne på gina tricot så fann jag en tröja som jag kunde ha och så blev det en skjorta som jag tyckte var snygg som jag kommer få på mig om jag går ner några kilo men som konstigt nog passade utmärkt idag HMM?? inte har jag gått ner flera kilo sen igår? ´Nej det måste ha varit maten och stressen som gjorde att jag inte kunde knäppa igen den, eller?
Jaja hur som helst så kom jag därifrån med en tröja, skjorta, tights och en amningsbehå så nöjd är jag absolut.


Idag är det däremot en lugnare dag på dr ahlbergs :)
Innedag med massa mys som jag tar igen idag eftersom att det inte blev så mycket av det igår. Saga började skolan idag också efter ett härligt jullov.



Idag åkte babygymmet fram också :)
Saga hade det som liten och gissa om han gillade att ligga där? Han är verkligen en nyfiken pojke våran Kevin. Allt är bra sålänge han får vara uppe och kika sig omkring.


Nu är det matdags för Kevin igen..
So long my friends <3




Kommentarer
Postat av: Malin O

hi hi, sånt gym hade Neo också som Lava fick ärva :p

2011-01-11 @ 22:15:30

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0