Synd på kylan.


Det är ju så otroligt fint väder ute idag så lusten att gå ut är riktigt stor. Hade velat ta en lång och härlig promenad men så blir det inte. Här visar termometern på -19,5 idag så där försvann ju lusten lika snabbt igen!

Jag har verkligen inte gjort någonting sen jag klev upp ur sängen. Imorse var jag riktigt trött så jag vaknade inte ens av larmklockan. 15 min innan Saga skulle gå till skolan vaknade jag och fick panik, väckte Benny så att han fick hjälpa Saga med frukost mm eftersom att Kevin vaknade samtidigt och var superhungrig.
Saga kom iväg i tid i alla fall. Benny lade sig i ett bad och somnade om där vilket jag inte fattar att han kan göra men så har han alltid varit. Jag hade varit rädd för att inte vakna upp igen.
Jag och Kevin lyckades tydligen också att somna om och sov 1 timme till sen klev jag upp och åt frukost, bäddade sängar, gjorde mig i ordnning och tog en kopp kaffe och satte mig i soffan och bara myste med Kevin :)

På kanal 5 gick ett avsnitt av desperate housewifes så jag knäpte över på en gång men tyckte att jag kände igen avsnittet. Det är nämnligen så att det är världens bästa serie enligt mig och jag har följt dden ifrån början!
MEN när jag jobbade i mora på en lackeringsfirma så jobbade jag varannan vecka dagtid och varannan kväll/natt och då missade jag så mycket så jag beslöt mig för att skita i serien och istället köpa säsongerna, men jag har fortfarande inte kommit ikapp så därför vill jag ju inte se det som går på tvn nu. Men eftersom att jag kände igen avsnittet så knäppte jag tillbaka och mycket riktigt så var det ett gammalt avsnitt så jag kollade på det och NJÖT! :D




Nu måste jag ju bara ta tag i serien igen känner jag och köpa mig säsong 6 som jag inte har.
Jag tror att det är säsong 8 som börjar nu till våren så jag ligger som sagt efter lite.

Tittar du på desperate housewifes?


Idag blir det lite tacos och kanske en film lite senare. Fredagsmys :)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hahaha det kan jag förstå..För gott kaffe gör den!



Men köp en egen då vet ja! :-) Dom är ju inte galet dyra!



trevlig helg!

2011-01-14 @ 21:46:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Självklart tittar jag på det! Har sett varenda säsong! Love it! :D

2011-01-15 @ 00:27:40
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0