Svettig var bara förnamnet!


Ja efter den promenad jag nyss kom hem ifrån så kan jag säga att jag var riktigt svettig *puh*
Det blev en promenad på ca 1 timme med rask takt så att jag skulle hinna hem till när Saga kom hem. Det käns så himla skönt efteråt när man rört på sig. Nu kan jag må bra resten av dagen känner jag :)
Så himla fint väder var det ju ute också och ca 3-4 minusgrader.

Tack "anonym" för tipset om zumba här i orsa. Det ska jag verkligen fundera på! Skulle vara riktigt roligt att prova på det i alla fall. :)

Kramar!




Kommentarer
Postat av: Therese

Gick på pump i flera år, det är sjukt bra och rolig träning!! Jobbigt är det ju första gången men man bestämmer ju vikterna själv. ÅÅÅ jag vill också gå på pump. Vill du testa å ha sällskap skulle vi kanske kunna gå en gång tillsammans? va jätte längesen. Annars har jag väl mest gått på spinning :P Glädje Marias styrke gympa då? Billigt!

2011-01-25 @ 23:08:05
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0