Sömnmedecin


Har precis dammsugit här hemma och beslöt mig för att Kevin skulle få hänga med i baby björn selen :)



Helt avslappnat med armar och ben hängandes ligger han och tuttar på nappen och tittar sig nyfiket omkring till en början.



Han brukar få hänga på när jag dammsuger AND HE LOVES IT! :D



och med värme, närhet och ett enformigt ljud så blev han tröttare och tröttare och somnade efter inte allt för lång tid :)
MYSIGT! <3

Meeeeen vilket fint väder det är idag då! Känner mig lite ledsen att jag inte kommer ut i det. har fipplat med en massa sen jag vaknade och nu snart är det dags för att mata Kevin sen ska det llagas mat åt oss så solen hinner ju gå ner innan jag kan ta mig utanför dörren.
Jaja vi får väl se om det kanske blir en promenad i alla fall. Synd att det är kallare ute nu. det är -10 här hos oss idag.. Hur är det med graderna hos er då? lika kallt? eller kanske kallare?

Kramar!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0