Så var första fröet sått!


Hej på er.

Har precis kommit hem ifrån mora dit vi åkte för att leta tag på längdskidor åt Saga. Åkte in på återvinningen för där tänkte jag att det borde finnas men det gjorde det inte, eller jo men då bara för vuxna. Jag får väl hålla utkik på blocket då kanske om det dyker upp några.
Det ska ju åkas längdskidor på idrotten men som tur är så finns det ju låneskidor men ändå.

När vi ändå var i mora så passade jag på att springa in på class gym för att kika lite och höra efter om priser osv. Till min förvåning så såg jag att en  klasskamrat från när jag pluggade  nu sist satt i receptionen. Riktigt roligt att se henne igen! :) Jag fick ett schema på vilka pass dom har och vilka dagar och tider och så skulle jag höra av mig om jag var intresserad så skulle jag få en tid till i morgon för ett "möte"
Nu hade dom nämnligen ett bra  erbjudande där inne. Dom tar en inskrivningsavgift på 900:- vilket jag tyckte var saftigt men nu fick man det man väger i rabatt alltså om du väger 70 kg så blir det 700:- i avdrag och väger du 90 kg eller mer så blir ju den gratis alltså om ni förstår. Avgiften är för 1 år men sen kostar det i månaden också.
Jag blev ju såklart ännu mera sugen att börja när  jag var där så nu efter alla dagars med funderande på hur jag ska göra så lyfte jag äntligen luren och bokade in ett sånt där "möte" :)
Så nu är alltså första fröet sått och det är bara att fortsätta för nu känner jag ju att jag MÅSTE!
Mötet är tydligen en presentation av anläggningen och introducering av redskapen mm.

Så om du är intresserad så ring dit i morgon så hinner du kanske också få rabatt. Det var sista dagen för erbjudandet i morgon!

Kanske vi kan göra sällskap? :)


Det blev en tur på MAXI och min snälle far bjöd på lite donkenmat. Ja men vad gör det om man nu ska börja träna hahahaha :)



Jag i underbara fryksås förra våren. Kevin var ett litet frö i magen och jag viste inte om det ännu :)
Kanske man nu kan gå ner dessa 10 kg som återstår!
PEPP PEPP!


Nu ska jag lägga mig i sängen tidigt för att bara mysa! :)

Kramar! <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Men inte är det väl så dyrt i månaden? Jag ska inte skriva in mej på nåt gym ännu, jag lugnar mej ett slag. Men jag följer gärna med någongång ändå! :)



Kramar!

2011-01-27 @ 20:43:32
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag skulle föredra att skaffa mej ett klippkort någonstans, typ 10 gånger för 5-600 eftersom Thord jobbar som han gör å jag pluggar å sen barnen å ja du vet ;) så tror jag inte att jag skulle utnyttja ett årskort någonstans. Sov sött vännen. Kram.

2011-01-27 @ 23:31:07
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0