Rullande linne..


Nog blir man påmind om vikten när linnet som man hade förut och som satt så tight, fint och perfekt helt plötsligt rullar upp till under tuttarna när man slappnar av med magen?
 
Hahaha :D

...Nä nu håller jag tummarna för att träningen ska göra någon verkan...


Jag har ju faktiskt fött barn nyligen så inte ska jag då klaga, anledning till min nuvarande kroppsform finns ju och resultatet som just nu ligger här brevid mig i sängen är värt vartenda gram på min kropp. <3
Men längtan att få kunna sätta på sig sina kläder igen och känna sig bekväm i sin kropp är stor efter en sån stor och drastisk förändring..


Nu ska jag försöka sova. Hoppas ni haft en trevlig kväll my friends :)
Gónatt


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Skoj att du är med :D

2011-01-29 @ 23:31:01
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag blir bara tokrädd jag..Men nu så var jag iaf klok och avstog! :)



Hm..den vet jag inte om jag sett..Kanske man skulle spana in den nästa gång det ska hyras fiml! :)



Kram

2011-01-30 @ 11:13:14
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0