Promenad + jordnötsringar! GaaaaaaaH


B drog mig ut på en promenad idag, eller drog och drog jag följde väl med me egen vilja :)
Idag var det desto skönare ute. Tempen visade på +1 grad ute men solen gick dessvärre och gömde sig precis innan vi skulle gå. Vi svängde förbi mina föräldrar på vägen hem och här sitter jag just nu i deras soffa!

Det är farligt att hälsa på här, nästan alltid så står det skålar på vardagsrumsbordet med för det mesta chips och nötter och ibland lösgodis och ostbågar! Idag stog det jordnötsringar!!! GAAAAH WHY??!
Jag älskar ju jordnöstringar..



Det var på botten kvar och vart hamnade resten?? Jo i min mage.. Jag vet inte hur många gånger jag bett min pappa om att sluta ha godis framme jämt. Jag har så svårt att stå emot :D
Speciellt jordnötsringar!

Kan jag trösta mig med att jag har varit ute och gått? Haha jag vet... Det är en dum ursäkt, för vad har min promenad då gjort för nytta??

Nä skärpning Emelie!



Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja lite roligare än dom uttjatade BEBIStröjorna! :)

2011-01-30 @ 19:47:40
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0