Mjölkstockning!! ;(


Hej på er..

Vilken vacker dag! Funderar på att ta en promenad men jag har ju lyckats åka på mjölkstockning så jag vet inte om det är så bra att bege sig ut i kylan då..

Har aldrig haft mjölkstockning och jag kan ju säga att det är ju ingen höjdare. Kände igår att det började strama och göra ont i mitt högra bröst men tänkte att det säkert skulle gå över efter att jag ammat.
Men det gjorde det inte så jag började ju misstänka mjölkstockning. Jag hade ingen aptit och när jag skulle lägga mig så fick jag en extrem frossa så jag låg bara och skakade under täcket i fostreställning.
Jag tackar gudarna att Benny var hemma. Han fick springa arslet av sig stackars haha. Jag har 3 vetepåsar och han fick springa och värma dom där påsarna hela tiden. Jag hade säkert 50 grader under täcket men ändå så låg jag där med ståpäls och frös FYYYY FASEN jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv.
Jag tog tempen och den visade 39,5 innan jag lyckades somna.
Idag har jag ingen feber men det ömmar när jag tar på bröstet och så har jag lätt huvudvärk men det gör inte lika ont och är inte lika spänt som igår så jag hoppas att det är på väg att bli bättre!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0