Min vinst :)


Idag kom min vinst i posten.
I höstas var jag med och tävlade på blimamma.se i deras höstfototävling med denna bild



och vann! :)
Det var ju inte direkt ett pris jag velade ha men tänkte bara vara med för skojs skull.
Priset var boken "30 min gravid workout" med Anna anka haha.
Jag väntade men priset kom aldrig så för någon vecka sen så kontaktade jag admin på deras sida och undrade vart vinsten tagit vägen. Dom hade skickat den direkt efter tävlingens avslut men den måste tydligen ha kommit bort. Snälla som dom var så skickade dom tydligen en ny vinst men det blev ingen Anna anka bok.



Det var bättre med kläder till Kevin tycker jag än en bok med gravidworkout när jag inte ens är gravid längre :)


Idag har jag varit på efterkontrollen. Allt var jättebra så nu har jag fått klartecken så att jag kan lägga mig i ett långt skönt bad sen och ta hand om fötterna och göra en hårinpackning vilket kan behövas efter graviditeten.. Har verkligen längtat efter det :)
Nog för att jag säkert kunnat bada tidigare men det känns bäst att vänta till efterkontrollen är gjord med allt så att man får klartecken att det är ok. Vägde mig när jag var där också. 12 kilo har försvunnit på dessa 5 veckor. 9 är det kvar! Bara att sätta igång med att ta lite promenader så får man hoppas att en del försvinner.

Har precis ätit lite kalops som jag kokade ihop på förmiddagen. *mums*!!
Nu blir det en tur bort till mina föräldrar för att spela lite kort och sen hem och lägga Saga innan mitt skööööna bad :)

Hoppas du haft en bra dag och att du fortsätter att ha det! :)
Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Såklart ni vann med den bilden :)

12 kg är bra! 9 kvar- som jag då typ ;)



Jag är arbetslös, jobbar lite, söker jobb, skolor mm. Skönt med lite PAUS också!!

2011-01-12 @ 17:31:26
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0