Lycka till min vän!!


Idag åker min kära vän Jenny till Hongkong! :)
Hon ska bo där i 1 helt år tillsammans med sin kille som tydligen fått jobb där.
Herregud va tufft säger jag bara! Modigt men så himla häftigt!

Tänk er. Jenny ifrån lilla Orsa till STORA HONGKONG på andra sidan jorden!!



Även om vi ses så sällan så kommer jag att sakna henne jättemycket och jag kommer att tänka på henne hela tiden och undra hur hon har det.
Håller tummarna att allt går bra för dom!




Jag, Jenny och hennes kille! <3
2 helt otroliga människor som jag är så glad att jag har i mitt liv!

Hoppas att vi ses så snart som möjligt igen!

... I will miss u ...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! Vad spännande! Hon har inte kommit på att hon ska blogga om äventyret?! Om hon råkar göra det, å du har en adress, så får du gärna dela med dig av den! :)

2011-01-19 @ 18:38:39
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0