Lite förändring.


Hej på er!

Titta vilka sötnosar! :)
Idag så kom Saga in och skulle visa hur lös hennes tand var och VIPS! så var tanden ute haha. Nu är hon så himla söt när hon springer runt med sin stora breda glugg där fram :D


Mina små ögenstenar! <3


Här går det sakta men säkert framåt mot en lite mer uppdaterad blogg.
Säkert små förändringar för er men stora för mig :D
Känns skönt att ändra lite hit och dit och så är det ju så roligt när en "nollad" person som jag försöker sig på och lyckas med det haha. Det är verkligen en djungel och jag kan känna att jag skulle behöva stoOr hjälp ibland men oftast så löser jag det på något konstigt vis men tid tar det!
Idag har jag setat väldigt väldigt mycket framför datorn pga detta FYYY vad hemsk jag känner mig men det tar ju tid. Så nu i morgon blir det nog inte att sitta alls vid datorn, det blir nog en dag ledigt.

I morgon ska jag upp och iväg på mamma-babygympa :) Ska bli roligt och spännande att prova på faktiskt. Kan vara trevligt att träffa andra mammor också. Då har jag något att skriva om på onsdag när jag är tillbaka :)

Ha det så bra så länge!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0