Kvällspromenad.


Hur är det med er?
Här är det bara fint. Har precis slagitt mig ner i soffan efter en otroligt god middag som älsklingen lagat :)
Dagen har bestått av att tvätta upp alla kläder i tvättkorgen som inte bara  var I tvättkorgen utan även hade vuxit sig till ett stort berg som nådde kanske 1 meter ovanför haha.. Vi har en ganska liten tvättkorg faktiskt.
Det är ju så nu att tvätt finns det gott av hela tiden. Det spys ju ner det mesta :)
Jag och Benny har också setat och spelat lite guitar hero "tv-spel" vilket var riktigt länge sen. Vi passade på när lillen sov såklart.
Nu ska vi vila magen lite och bege oss ut på en kvällspromenad bort till mina föräldrar på en kopp kaffe :)

Vi hörs senare.
Kevin ropar MAAAAAAT! :D

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Heeej :) Målet är FÖRE graviditet nr 2. Dina kilon trillar nog av ett efter ett nu ett tag. Blir säkert några envisa jävlar kvar å DE är de svåraste. Det är inte de jag kämpar med nu. Nu är det hemmaplugg kilona! ;) Bild på Jacks nya frilla kommer, ska bara ha tid att tömma kameran först! Mår ni bra alla 4? <3



Puss å kram pårej gumman!!

2011-01-05 @ 22:28:35
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0