Vill ha!!


ÅÅåh vad jag sitter och drömmer just nu.
Kikar runt lite på olika kameror!




Nu vet jag vad jag önskar mig när jag fyller år! Haha!
Så nu har jag sagt till pappa och B att dom ska köpa en till mig i födelsedagspresent! "Känn pressen nu!!" :D
Näää då haha. Men det hade då varit den bästaste present just nu känner jag, eftersom att jag håller på att gå lös på min kamera!!

Jag älskar att knäppa kort och då vill man ju såklart ha en bra kamera och få fina bilder :)

Nog kan jag nöja mig med en vanlig digitalkamera men det hade ju varit riktigt superkul med en systemkamera! Så jag hoppas att jag någon gång i framtiden har en sådan...


Vad har du för kamera?


Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, det vankas finmiddag här. Fläskfilé, älgkött och potatishalvor i ugnen NoMnOm!! Kevin har precis ätit och har nu somnat i B´s famn, pappa lagar mat, mamma och min mormor tittar på tv i sovrummet, jag sitter här vid datorn och drömmer och Saga är med sin faster och farmor!

Jag ställde mig nyss på vågen...............
Blev possitivt överaskad men jag skulle egentligen inte väga mig nu. Jag har sagt 1 gång i veckan, på onsdagar har jag min "vägardag" haha.
Jag har inte så stora krav och jag tycker att jag äter gott heeeeela tiden men jag vet att jag ska skärpa mig om det ska hända något och det ska jag också, men jag måste verkligen känna det det "Nej nu ska jag ge f*n!"
Jag är i alla fall riktigt stolt över att jag har tagit steget och börjat med träning! Där har jag i alla fall gett mig f*n på att fortsätta och då ger jag inte upp i första taget.

Jaja men i alla fall. Jag vägde mig nu i onsdags och fuskvägde mig nu idag *fyy mig* vågen visade på -0,6 sen dess YiPPEyyY!!
Något som är jobbigt är detta med kläder!!! Jag har gått igenom HEEEELA garderoben för att se vad jag kan ha. Inte ett par byxor får jag på mig- Tröjor kan jag däremot pressa på mig men inte utan att se ut som ett korvskinn! Nää det enda jag kan ha är tights och ett par av Tröjorna jag hade som gravid! SUCK! Inte vill man köpa nya kläder heller eftersom att jag troligtvis kommer att gå ner lite så det kommer att vara för stort sen i alla fall.


Det blir nog bra tillslut ändå..


Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0