Tur i oturen!


Flipp och flopp gummipropp!

Vi tog oss in efter lite stressande till gymmet för att kika på "konserten" B tog Kevin i vagnen och skulle gå en promenad under tiden som jag och Saga var där.

Vi gick in igenom entren och gick fram för att betala men möttes av den meningen jag INTE velade höra!
"Tyvär nu är det nog fullt där inne"
Fyyy vad ledsen Saga blev och jag tror att hon som stog och sålde biljetter mådde lite dåligt för det så om Saga gick in själv så skulle hon nog kunna smyga in henne. Jag tyckte såklart att det var jättebra och Saga också men hon var ledsen över att hon skulle få lov att gå in själv. Hon blev ju också såklart rädd och osäker och velade självklart ha mamma med sig. Tro varför inte jag också kunde följa??!
Efter att ha pratat med henne och talat om för henne att hon kommer ha jätte trevligt och när allt är slut så står ju jag och pappa där ute och väntar så gick det tillslut bra och hon trippade in.


Konserten var med Sara edwardsson, känd från tv!

Jag och B tog oss en snabb tur in i mora under tiden och när vi kom tillbaka i rätt tid och B gick in och hämtade henne så var hon jätteledsen och trodde att vi hade glömt henne. Hon hade gått runt och letat och till och med gått ut och tittat efter bilen. Stackaren! Anledningen till det var att dom tydligen hade blivit klara 10 min tidigare än dom skulle! Dom i receptionen hade ju mitt nummer så dom var på väg att ringa men vi kom ju precis i alla fall.

Ja herregud vad det blev som man inte hade förväntat sig men det löste ju sig ändå och Saga hade haft jättekul och konserten var rolig!
Jag hade ju hoppats på att få lite bilder på det hela att lägga ut här men nu blev det ju tyvär inte så.


Jag är i alla fall glad att Saga är glad över denna dag.
Nu ska vi bara mysa, kolla på lite film och koppla av här hemma i soffan.

Blev lite irriterad över att dom inte kunde släppa in mig med henne. Tyckte så himla synd om henne där "lillskruttan".. Men sååå modigt av henne att gå själv ändå. :)


Kramar till er!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0