Tobbelobb 20 år!!!


Igår firades min lillebrors föödelsedag hemma hos mina föräldrar så dagen tillbringades hemma hos dom.
Lilla lillebror 20 år! Herrgud va tiden går fort! Tyckte nyss att han sprang runt i blöjan och stod och grät nedanför byrån för att han inte nådde vällingflaskan och jag tyckte såå synd om honom :)
Söta söta lillebror som jag var så elak emot vissa gånger "stackars" men ibland snäll också såklart :) Men så är väl syskonkärlek..


Lite bilder ifrån gårdagen då



Duktiga pappa hade gjort lite kalasigt i köket :)



Våran present var en massa olika paket med mycket blandat smått och gott.



Mina fina pojkar <3



Paketöppning!



Födelsedagsbarnet till höger, hans flickvän Sara till vänster och hennes syster i mitten.



Det åts gooood mat och sen blev det fika (pappas goda gula kaka) Mmmm.



Tobbe i sin fiiiina t-shirt som han fick av oss. Den har jag och B gjort så på ärmen står det "Design by MLI & BF" Tobbe är verkligen en SUPER TOBBE :)

Det var en trevlig dag/kväll. Tobbe mf försvann för att fira vidare på annat håll.



Lille bror som blir stor! Men kommer alltid att vara "LILLE"bror för mig :)






Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0