Söndag...


Hej på er.
Idag är det söndag och vad händer på söndagar?
Inte så mycket va? Det brukar det inte göra i alla fall. Här hemma hos oss så håller det just nu på att lagas mat.. Hittills så har det plockats lite här hemma.

Kevin har badat...



Och legat i babygymmet, där han kommit på att man kan slå på leksakerna och ta tag i dom! :)



Jag och Saga har målat naglarna. Känns ovant för mig som aaaaaldrig målar naglarna haha :)



(Kevin sover i bakgrunden) <3


Det blir nog en hemmadag idag. Frusen som attan är jag och drog nyss på mig mina sköna tofflor och en stickad tröja. Så utanför dörren tror jag inte att jag ska idag i alla fall!! Brrr.

Jag ska nog sysselsätta mig med att klistra in foton i album, spela något spel med Saga och Benny och sen ikväll blir det solsidan och så ska jag nog kika på Bigbrother som börjar ikväll. Kollade alltid på det förr. Vi får väl se om det är något att titta på nu...

***

Vad gör du denna söndag?

***

STORT TACK till dig Malin som köpte en sån våg som jag velade ha till mig!!


Ha nu en fin fortsättning på denna dag.
Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Malin O

Så lite så =)

2011-02-21 @ 23:10:33

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0