Rolig kommentar...


Hej på er..

Ännu en vacker dag har kommit och vad har jag gjort?
Vi låg i sängen ända till klockan var strax efter tio sen var det bara att kliva upp och göra frukost. Har bytt sängkläder, tvättat en maskin, gjort rent lite i köket och sett till att barnen fått på sig kläder osv..
Största barnet "gubben min" springer fortfarande runt i morgonrocken och spelar batman spel och blir arg för att gubben inte gör som han vill hahaha!! :D

Ja så här kan en morgon se ut på doktor ahlbergs :) Själv har jag ofta så fullt upp att jag inte hinner få i mig morgonkaffet fören typ nu vid den här tiden...


Strålande sol och en promenix är inplanerad idag i alla fall för äntligen är träningsvärken över! I 3 dagar höll den i sig! Ajajaj vilken träningsvärk det var haha och på tisdag är det väl dags att plåga kroppen ännu en gång :D


Saga har precis upptäckt Markoolio och fastnat helt för hans musik.. Nu har hon kommit upp i åldern för den humorn då det är roligt med snoppar och rumpor osv haha.
Hon springer runt hela dagarna och sjunger och pratar om Markoolio så jag blir galen inombords ibland men man vet ju hur det är att vara barn :)
Hon har haft en riktigt stor idol tidigare och det var Magnus uggla när han kom ut med låten "pärlor åt svin" hon var så himla kär i honom men nu är det tydlligen Markoolio som gäller.

Jag frågade henne om vad som hände med Magnus uggla?

"Men mamma jag säger som Markoolio: Han är lixom ute nu..."

Haha det lät så himla roligt när hon sa det.. Lilla skruttan börjar prata som en tonåring :D


Kramar till er alla!!





Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag är inte skyldig till att hon gillar markoolio :p

2011-02-06 @ 13:45:00
Postat av: Anonym

He he he hon skulle vart i Mora då Ford invigde sin nya bilhall - då var det gratiskonsert med Marcolio som jag å Neo självklart var på =) Neo fick en kram å autograf =D Tror det var kanske 2 år sen i vår/sommar. Han har gillat Marcolio sen före det (fick ju lov preppa han med låtar så han skulle kunna dom till konserten) :p



Var riktigt nice tillställning faktiskt med gratis konsert som sagt, gratis hamburgare å dricka å lotteri på bensin för 500 spänn (som jag tydligen vann men missade för att vi precis då hade farit å gjort ett ärende suck missade att det skulle vara dragningen precis då) etc etc =D



Han frågar ofta när Marcolio ska komma tillbaks dit :p

2011-02-06 @ 22:12:05

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0