Orörlig...


God dagens!

Imorse när jag vaknade så visste jag inte hur jag skulle ta mig till för att komma upp på benen. Haha ja så illa var det verkligen.
Världens träningsvärk!!
Värst är det väl i benen och i rumpan och så känns det men inte lika mycket i mage, rygg och armar. Vi tränade verkligen hela kroppen igår! Det är inte skönt med träningsvärk men ändå skönt att känna att man har rört sig och att det har tagit på en.

**Idag blir det inte att röra på sig lika mycket kan jag lova :D**


Har klickat hem lite dregglisar till Kevin så kan han spy och dreggla så myckket han vill. Bodysarna går åt hela tiden verkligen! :)


Ha det så länge!



Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha ha ja du är duktig du min älskling,hoppas smärtan ger sig snart då he he, puss Pappa.

2011-02-02 @ 15:05:07
Postat av: Emelie

Haha det är väl inget att skratta åt :D Jo då jag förstår, skrattar ju själv....

Kul att du komenterar då pappsen :)



Love you!

2011-02-02 @ 15:09:08

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0