Ny Mobil.


Har precis skickat efter en ny telefon helt gratis!!




Eller gratis och gratis. Genom att förlänga abonemanget så fick jag den utan kostnad och det tackar man väl inte nej till :)
Det är ju faktiskt dags att den jag har nu går i pension. Den är gammal, sliten och seeeg så nu ska det bli skönt med en lite nyare, piggare och fräschare..

Hade väl såklart velat ha en iphone istället men då måste jag lägga till en massa pengar och tänker man efter så är jag absolut inte i behov av en sån telefon. Behöver en telefon för att ringa och smsa, större krav har jag faktiskt inte. Det är säkert en rolig leksak men jag leker nog helldre med mina barn och lägger tiden på dom i såna fall :D


***Ibland måste man tänka mer praktiskt***



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag behöver också en ny mobil...



men denna lista va bara gratis i 10 dagar va? Kolla även webstats, den ligger på min sida. Den visar också jätte mycket vilka besökare man har, från vilka städer och vilken tidpunkt osv.

2011-02-07 @ 13:30:14
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0