Nojjig mamma..



Har precis kommit hem ifrån vårdcentralen.
Eftersom att Kevin har haft lite hosta i några dagar nu så fick jag lov att ringa i morse... Stackaren kanske har lunginflammation!!?

Blev lite nojjig eftersom att Benny berättade att han hade lunginflammation flera gånger innan han ens var 1 år! Nu trodde jag ju inte att det var så illa men vad gör man inte för att känna sig på den säkra sidan?
Vi fick tid klockan 11 och Kevin mötte doktorn med ett leende på läpparna och pigg som en nötkärna :)
Det var ju inga fel alls på pojken. Den lilla hosta som han har var bara att invänta att den skulle gå över, troligen så har han blivit smittad av någon..

Haha ja men vad gör man inte som sagt?
Jag velade bara få konstaterat att det inte var något åt luftvägarna så var jag glad :)



Dom ringde ifrån gymmet... Tydligen så hade jag tid där idag för att en PT skulle visa hur alla maskiner fungerar! PINSAMT... Jag hatar att missa tider.. Hur kunde jag missa det då??
Jaja jag fick en ny tid i alla fall och då SKA jag infinna mig annars får jag gå dit och träna med en pappåse på huvudet tror jag. Kommer att känna mig jättedum annars.

Imorgon är det dags för mamma-baby gympan igen...
Ska bli spännande att se hur det går denna gång :D




Stolt storasyster som ofta vill hålla sin lillebror!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0