Memories!


Godagens! :)

Sitter och kikar lite på vad vi filmat den senaste tiden tex den dagen då Kevin skulle komma till världen :) Det är så roligt att ha en videokamera.

Memories for life!

Vi har en film bara med Saga när hon är liten och i olika åldrar och det är ju så himla skoj att ta fram och kika på ibland :D


Igår var jag ner och hämtade ut telefonerna som ÄNTLIGEN kommit!



En till mig och en till B också.

det var en lång väntan på dessa telefoner som skulle ta 2-4 arbetsdagar. Det tog i stället nästan 2 veckor!!! pga 3´s krångel... Beställningen hade tydligen fastnat på väg till lagret så att dom aldrig vetat att det ska skickas ut. Jaja nu vet jag ju inte om deras ursäkt stämmer överens med verkligheten men jag ringde dit efter att ha väntat 1 vecka och då bad dom så mycket om ursäkt och sa att sånt här ska inte hända och dom skulle prioritera våran beställning på en gång! Efter ytterligare fleeera dagar så ringde jag för att få ett kolli-ID nummer för att hålla koll på vart paketet är och då hade det fortfarande inte skickats utan jag fick den ursäkten som jag skrev!
Hmmm.
Ett fel som inte ens ska hända 1 gång hände 2 gånger! Vilka proffs....

Nu är telefonerna äntligen här i alla fall så nu har man lite nytt att lära in :)
Tycker dock att man skulle ha fått någon slags kompensation för deras slarv...


Idag är det riktigt fint väder ute. Kanske blir det en promenix? Men samtidigt så är det ju kallt så det tar emot lite att gå ut ändå :)


Nu ska jag nog göra att ryck med mig själv. Har fortfarande inte fixat hår, sminkat mig eller borstat tänderna haha, ibland är det bara så här i detta hem. Dagarna rinner på men man hinner inte riktigt med. Konstigt det där :)


Kramar <3




Kommentarer
Postat av: Therese

LYX! Skulle också behöva en ny lur!

2011-02-23 @ 19:56:38
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tacktack!! :)



Ja visst är dom söta! Ser ut som små skor! :)



KRAM

2011-02-23 @ 21:05:48
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Sandra - Den deporterade dalkullan

Har du skaffat tre? Vilken miss! Sämst mottagning i Orsa, och skitdyrt blir det i längden! :/

2011-03-04 @ 18:21:23
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0