Mattematik.


Här har det räknats.



Jag har agerat mattelärare och Saga har varit jätteduktig och räknat ut sin mattebok :)
En sån mattebok som man kan köpa på MAXI. Det finns många bra och roliga läroböcker där..
I slutet av boken så sätter man stjärnor för dom kapittel som barnet har klarat av..



Men stjärnorna kan ju sättas på flera ställen :D
Saga tyckte tydligen att jag skulle vara fin med en stjärna i pannan haha.


Idag blev det som sagt en innedag med dammsugning och mys med barn! Jag tror att det måste ha kommit ca 2 decimeter snö idag. Det har varit en tråkig och rastlös dag men ändå skön och avslappnande dag. :)
I morgon ska jag se om jag kan ta mig till gymmet kanske? Jag fick ju inte träningsvärk så jag inte kunde gå efter mamma-baby gympan denna gång i alla fall utan vi tränade mest mage sist så lite värk har jag i magmuskler och armar men det käns knappt.. Skönt...


Ha nu en fin kväll!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0