Kärlek till alla!


Idag skänker jag kärlek till er alla en dag som denna!

Idag är det ju alla hjärtans dag och morgonen började med frukost!



För att piffa lite så fick B "paprikahjärtan" haha och såklart världens bästa pappa muggen! :)
Sen stressade vi iväg in till gymmet. Idag hade jag tid för genomgång av maskinerna med en PT! Körde ett kort gympass på en halvtimme och sen åkte vi iväg till MAXI för att handla lite.

Under tiden jag var och tränade så hade älsklingen varit iväg och köpt en liten present!
Vi som inte ska köpa något till varandra men det var ju gulligt :)

Mmmmmm!

 

Han vet vad jag tycker om. CHOKLAD!!
Man kan nästan kalla mig chokladberoende haha. Fick en strut dyyyyyr choklad ifrån "Mora choklad"
Så nu ska provsmakas till kaffet sen :)

Hur firar du denna dag? och har du fått något speciellt?

Vet inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen. Laga mat såklart och så håller jag tummarna för att våra nya mobiler kommer idag!


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Kramar till er!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0