Kaffe & Kaka



Här sitter jag igen.
Efter att ha gjort det som ska göras, vill säga "bädda sängar, ätit frukost, gett Kevin mat, bytt blöja och satt på honom kläder mm" Så sitter jag där jag brukar sitta.
I ena hörnet av soffan med kanal 4 på eftersom att jag kollar på nyhetsmorgon jämt = vuxenpoäng som folk kallar det haha. Datorn i knät, en kopp kaffe och faktiskt en kaka också denna morgon. Kevin ligger i babygymmet  och är glad som vanligt och pratar på medan B sitter brevid och pratar tillbaka :)



Kevin brukar alltid somna om en gång till efter att vi klivit upp, då brukar jag passa på att pyssla med det mesta som ska göras och sist av allt häller jag upp en kopp kaffe och gör mig klar för att sätta mig ner i soffan men vem vaknar då?
Haha
Det är lika varje morgon och jag lär mig tydligen inte. Den där koppen med kaffe får stå där och blir kall eftersom att jag ska ta upp honom och ge honom mat. Varje morgon får jag värma på det i micron haha. Men det är ju så när man har barn. Man hinner inte allt man vill, men vad gör det?
Det är så kort tid av ens liv som man måste offra, och det är värt allt.

Barnen är värt allt!! 

Idag finns det inga direkta planer.
Benny ska väl träffa en gammal kompis och ta en fika och jag stannar nog hemma för att städa lite kan jag tro. Det behövs nu. Det ligger små änglatofflor lite här och var men idag ska dom bort.
Vädret är ju ingen hitt idag. Det snöar för fullt ute så det blir nog en innedag.


***

Vad hittar du på idag?

***


Kramar!




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0