Ja det blev ju en del...



Godkväll!

Efter att ha skrivit förra inlägget då jag inte visste alls vad jag skulle göra så blev det helt plötsligt fullt upp haha.
Vi åkte in till mora för att jag skulle till gymmet eftersom att det inte blev av igår, B och hans syster tog barnen och gick in till mora under tiden..

ÅÅåå va skönt det var att träna!
Efter gymmet åkte jag in för att hämta upp dom. Vi möttes på cubus där det blev lite fynd bla ett par jeans och en tröja till mig, en body till Kevin, ett par handskar till Saga och ett par mjukisar till Benny  :)
Vi åt lite mat och så handlade vi på MAXI innan vi åkte hem så det blev fullt upp och hela dagen gick åt i alla fall.
Nu tvättas det här hemma och det blir mys i soffan resten av denna kväll...


Ha det så gott!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en trevlig Fredag :)

2011-02-18 @ 21:48:18
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0