Isprinsessa :)


Hallå hallå.

Denna morgon klev jag upp tidigt! Saga skulle ha med sig skridskor till skolan idag för att dom skulle åka i ishallen. Saga har aldrig åkt skridskor förut så det är väl klart att vi velade följa med och kika :)



Morfar "min pappa" följde också med och tittade.
Saga är en sån som helst vill kunna allt på en gång och inte har direkt tålamod till att man måste träna för att bli duktig. Ivrig skulle hon ut på isen och jag bara väntade på att hon skulle bli arg för att hon inte kunde på en gång men hon var faktiskt jätteduktig och hade tålamod!
Inte ett enda klagande faktiskt förutom när det var dags att avsluta haha. Hon velade ju åka mera såklart :)



Efter att ha kikat på henne åkte vi för att handla lite. Min lillebror fyller 20 år idag!!
Så denna dag kommer att ttillbringas hemma hos mina föräldrar med gó mat och fika :P Mums mums haha. Så idag blir en dag med massa onyttigheter :D



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0