Hold my hand...


Michael Jackson har aldrig varit någon stor favorit till mig men efter hans död så har han konstigt nog vuxit mer och mer i mina ögon och nu gillar jag hans musik mer än någonsin.

En låt som jag fastnat för och som jag tycker är skön är bland annat denna:



På tal om musik...

Ska du titta på melodifestivalen ikväll?
Jag tycker att melodifestivalen var bättre förr men ändå så kollar jag på det av ren tradition. Det som är tråkigt är att dom låtar som jag vill ska gå vidare dom går tyvär aldrig vidare...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jasså du har ingen grannstad nära då som kan ha Babysim?



Jag kommer inte lägga ut några bilder på Kevin från Babysimmet. Känns inte bra att lägga ut badbilder på nätet...



Men skriva om det kommer jag göra däremot! :)



KRAM

2011-02-05 @ 20:23:40
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0