Fredagsmys!


Sitter just nu och inväntar att köttfärsen ska bli klar för då vankas det nämligen tacos :)
Idag är det fredag och helgen är kommen och denna helg är fullbokad med saker att göra.
Denna dag var det ingenting inbokat men helt plötsligt så vände det bara och hela dagen blev i stort sett uppbokad på endast en kvart/halvtimme :D
Tänk hur det kan vara ibland..



Skal eller tortillabröd?
Vad tycker du?
Jag tycker båda två.. Men skulle jag välja så väljer jag nog skalen :)


Imorgon åker vi en tur till Gävle!! Ska bli skoj att hälsa på brorsan och hans tjej och så blir det en tur på IKEA :)
jag ÄLSKAR IKEA :D
Vi har tydligen lyckats att pricka in deras 30 årsfirande där så jag antar att det kommer att vara fullsmockat med folk som vill köpa av alla bra erbjudanden... Vilket kan vara mindre trevligt men jag hoppas att det rullar på ganska smidigt ändå "Håller tummarna för det"

Nu ska här mysas på med familjen.
Fredagsmys!!

Imorgon väntar en tidig uppgång, mycket åka bil och en låååång dag med mycket skoj :)



Ha en trevlig helg så hörs vi nog på söndag!

Kramar! <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Mys! Å jag vill också på ikea. Kanske jag kan lyckas med det nästa helg! Kramar!

2011-02-25 @ 16:53:58
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad roligt med Ikea. De finns nästan inge roligare affär :) Hoppas allt är bra med er!

2011-02-26 @ 09:20:03
URL: http://www.shinysister.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0