Ficklampa = Intressant!


God kväll!!

Jag kom nyligen hem ifrån L.. ÅÅÅ va skönt det var att träffa henne igen och bara prata och vara vi. Samtidigt så är det så tråkigt att tiden går så fort! Hoppas att vi ses snart igen...

När jag kom hem så stog B och gjorde i ordning grönsaker och dipp haha. "Abstinens"!! Stackare man vet ju hur det där är.


Ficklampan åkte fram för att jag skulle kika i Sagas mun på ett sår hon har efter att ha bitit sig. Då kom jag ju på att nästan alla barn är ju så faschinerade av ficklampor!
Vi släkte lampan i taket...



och gjorde lite figurer..
Gissa om det var intressant!?
Det var som att endast popcorn och cocacola fattades  :)



Ögonen var stora som klot.
Så har ni små barn och inte har provat, så gör det! :)


Bävar mig lite för i morgon.. Hoppas at jag inte får träningsvärk som sist haha..


Trevlig kväll!




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0