Bra kämpat virrpanna!


God förmiddag!

Här har det varit lite kaos på morgonen. Saga skickades iväg till skolan 7:30 i morse som vanligt och efter det somnade B om och jag låg kvar och myste med Kevin och gav han mat.
Jag hade för mig att vi skulle på BVC idag så jag gick in i köket för att kika på kalendern. Tittade på onsdag men inget var skrivet, bara att jag ska till BM i morgon så jag gick och la mig igen.

Vid halv tio knuffade jag på B och frågade om han kunde kika till Kevin medan jag klev upp och fixade i ordning mig, velade ju ut och gå en promenad i det fina vädret!
Efter 10 min klev han upp och skulle bara göra något i köket först men kom inrusandes i sovrummet och sa "Men för fasen Emelie vi ska vara där om 20 min!"
Jag fattade ingenting men efter ett par sekunder så kopplade det och det tog eld i baken kan jag säga!! Haha..
Virrpannan jag hade ju tydligen kollat på nästa vecka..

Noll Koll!!

Jaja det var bara att stressa på allt man hade. Jag vägrar ju kliva utanför dörren utan att ha fått på mig masken så B fick ju klä på Kevin och fixa allt så att jag kunde slänga på mig kläder och smink sen var det bara ut i garaget, köra ut bilen och IVÄG.....

Kom inte mer är 7 min sent!
Det tyckte jag var bra kämpat i alla fall Haha.


Nu har vi kommit hem, gett Kevin mat, druckit morgonkaffet, bäddat säng och kikat lite på superG så nu får det promenixen bli av istället :D


Vad gör ni en så fin dag som denna?



Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Härligt, en till virrpanna! :D



Nej det gör ju inte det..lite tråkigt...

Denna från Lindex är ju tokmysig..Ett plus med den är att man kan ta av luvan..Dock finns ett litet minus också..att det inte är knappar i grenen så man lär ta av hela dressen vid blöjbyte. Men det är de värt...det är ju så fint/sött! :)



KRAM

2011-02-09 @ 21:27:11
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0